Něco pro začátek

    Jíst velmi málo nebo vůbec, není vůbec snadné. Chce to mít velkou vůli a také velkou motivaci. Bude vás to stavět do nepříjemných situací. Pokud ale vytrváte a budete stále vědět co děláte, zvládnete to a budete vypadat úžasně. Pište sem vlastní úspěchy, ale i neúspěchy. Podporujte se navzájem a sdílejte své zkušenosti. Nebojte se požádat o pomoc nebo o radu. Jsme tu jedna pro druhou. Prosím vás, dávejte na sebe pozor! 
 
Pokud byste se se mnou chtěli spojit soukromě, kontakt najdete na straně. Odpovídám velmi rychle na komentáře i na maily, takže se nebojte napsat.

Byla založena skupina, kde se o všem můžeme pobavit. Odkaz najdete na straně. V případě problému s připojením, napište. Aktivní v roce 2024.

Přeji hodně štěstí a úspěchů!

Komentáře

  1. Mohu se s tebou nekde spojit? Jsem tu nova..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní07.07.23 6:38

      Chtěla by ses spojit soukromně?

      Vymazat
    2. Anonymní26.12.23 2:51

      klidně i teď můžeš <3

      Vymazat
  2. Kdyžtak napiš - night.mare13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ráda bych se s někým spojila a pomáhala si :), instagram: hibiscus_meadow

    OdpovědětVymazat
  4. Myslite si že keď si dám 3 vifonky bez kalórií s lidlu schudnem ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21.07.23 9:37

      Řekla bych, že ano. Pokud jsi v kalorickém deficitu, budeš hubnout

      Vymazat
    2. Anonymní23.07.23 9:54

      Ahoj,sem tu nová je někde něco kde se můžu zaregristrovat? Potřebovala bych si o anorexii popsat a svěřit se

      Vymazat
    3. Tak můžeme někde vytvořit skupinu

      Vymazat
    4. Anonymní06.08.23 8:37

      ahoj, já bych si o tom s někým popsala taky

      Vymazat
  5. Anonymní27.07.23 8:08

    Ahoj, jsem tu nová a rada bych se s někým spojila a pomáhala si :) esmer_gook

    OdpovědětVymazat
  6. Využiť anorexia k chudnutiu? NIE! ste krásne všetky!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní22.08.23 1:35

    Ahoj jsem tady nová byla bych ráda kdybych se s někým z vás spojila a aby jsme si pomáhali navzájem:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj som tu nova, nájde sa niekto kto mi pomôže? Na 57kg?

    OdpovědětVymazat
  9. Napiš svoje číslo pomůžem si

    OdpovědětVymazat
  10. napiste ig hlink0vaa

    OdpovědětVymazat
  11. napiste an3tkq.__

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj mužů se zeptat je tady někdo ještě aktivní s kým bych se mohla spojit a mohli by jsme se navzájem podporovat dávat si rady a typy atd??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se rada pridala a podporovala se

      Vymazat
    2. Muzeme se podporovat tady :))
      Jaka je vase aktualni bmi a co je cil?

      Vymazat
  13. Chcete napsat můj jídelníček pomáhá moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjjj napis. Ja dnes nezvladla a mela zase binge…

      Vymazat
  14. Anonymní29.08.23 9:48

    Chtěla bych se spojit prosím.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, jsem tu nová. Nutně bych se potřebovala spojit s někým kdo se ohledně anorexie vyzná. Moc ráda když se mi někdo ozve <3. Můj ig: lucyyskaa3

    OdpovědětVymazat
  16. Prosím potřebovala bych někoho nebo nějakou skupinu aby mi pomohly se dostat do any můj ig:bird_cat_39

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, ráda bych se dostala do nějaké ana skupiny kde bychom se navzájem podporovaly…

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, ráda bych takovou skupinu vytvořila v aplikaci Telegram. Je to schválně, jen pro tyto účely. Kdyby jste to chtěli zkusit, stačí sem, nebo na mail (napsaný na straně) napsat své uživatelské jméno. I pro mě je to novinka, ale chtěla bych to vyzkoušet. Kdyžtak bychom to poté změnili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jmenuji se tam Nicol05

      Vymazat
    2. ja se tam jmenuju @ewusina pridate me?

      Vymazat
  19. Chci vás opět informovat. Na straně naleznete odkazy, mezi nimiž najdete i odkaz na tu skupinu, o které se zmiňujíi výše. Bude to rychlejší a jednodušší. Klidně ale můžete stále psát svá uživatelská jména. Záleží na vás.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj.
    Jsem začátečník a ráda bych se s někým se zkušenostmi poradila.
    Dívali jsem se na Telegram, ale skupinu nemůžu najít.
    Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to ještě přes tento odkaz. Kdyby to stále nešlo, nějak to vyřešíme - https://t.me/+RThgm8bc8cg5NmY8

      Vymazat
  21. je tu někdo na vzájemnou podppru?

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní01.12.23 9:01

    Rada bych si napsala s někým kdo má vlastní zkušenosti s Anou. Teprve začínám a potřebuju rady. _nico_yuji

    OdpovědětVymazat
  23. Máte někdo Ana skupinu na discordu?

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojte rada by som sa s niekým spojila aby sme si navzájom pomáhali chudnúť, buď súkromne alebo ak je nejaká skupina vytvorená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kam ti můžu napsat? Taky bych se ráda podporovala🫶

      Vymazat
  25. ig: _._wannabeskinny_._

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojky jsem tu nová je tu někdo aktivní ? Mohla bych se s někým spojit a podporovat se ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23.12.23 4:55

      yourfavoritemommyxx ozvi se na ig kdykoliv ženo moje <3

      Vymazat
  27. Ahojte, hladam si niekoho s kým sa navzájom vieme podporiť a vytrvať. Snažím sa uz dlhšie no sama stále upadám do binge eatingu. Ak by sa našiel niekto kto by mi bol ochotný pomáhať a ist v tom so mnou deň čo deň budem veľmi rada.ig:karolinaberdisova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní29.12.23 2:30

      Ahoj poslala jsem ti žádost na ig budu ráda když budu mít někoho s kým se budu moct podporovat <3

      Vymazat
  28. Aj ja chcem schudnúť,ale zdravo sa stravovať a cvičiť.Som vegetariánka jem veľa ovocia a zeleniny a celozrnných výrobkov.Keď voľakto chce naozaj schudnúť musí jesť normálne porcie nízkokalorického jedla a cvičiť(ja osobne cvičím jógu,jazdím na bicykli,chodím behať)

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní12.04.24 6:00

    Ahoj. Chci se připojit do skupiny, ale nenašla jsem odkaz

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní12.04.24 6:44

    Odkaz na skupinu https://t.me/+RThgm8bc8cg5NmY8

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní19.05.24 2:09

    Ahoj chci se zeptat, je tu někdo aktivní? Chtěla bych začít… ale nedaří se mi …. Mohl by mi tu někdo pomoct??? Ig. Vlasta_prochazkov_

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, kdybys chtěla, skupina na Telegramu je stále aktivní a lze si tam psát i soukromě.

      Vymazat

Okomentovat